Blogia
Rincón de los Paraísos Múltiples

SOÑOS DE PRINCESA

SOÑOS DE PRINCESA

Pecha os ollos,
sente que algo máis alá
do que chegamos a entender
sucede entre nós.
Abre os ollos,
contempla que este mundo
cheo de odios e rancores
espéranos aos dous xuntos.

Dáme a túa man,
escoita que os ecos da lúa,
que confluyen en nós,
non saben máis que de amor.
Sente no teu interior,
non temas darche conta
de que é a min a quen desexas,
que eu son o que buscas,
o que sempre buscaches.

Agora ¡Mírame!,
Xa o ves,
non son máis do que observas
e con todo ti ámasme.
Podo mirarche aos ollos
e sentir que hai máis aló
dos teus soños de princesa.
Pecha os ollos
e abre o teu corazón ferido,
déixame entrar ás furtadelas
no mar dos teus sentidos.
¡E quéreme, bícame!
Sácame deste mundo solitario,
ispe o meu corpo e a miña alma
e dime que me amas.

*Este poema lo he traducido al Galego en memoria de mi pasado,

en memoria de mis orígenes y los de mi familia.

2 comentarios

César -

Muchas gracias por tu comentario y perdona que no lo haya escrito bien todo, los orígenes de mi familia se encuentran en Galicia, pero yo tengo que usar traductores web para poder poner algo en Gallego, disculpa los errores. Muchas gracias de nuevo por pasarte por el blog y dejar algo escrito.

César

ESTRELLA -

Hola, felicidades por la publicación de tu libro. Por el momento sólo he tenido la oportunidad de leer este poema y te comento: hay algún error en lo que se refiere al Gallego (algún pronombre de segunda persona y la palabra "confluyen" que sería "conflúen". Por lo demás, se ve que no has perdido tus raíces, lo cual me alegra mucho.
Un saludo
Estrella (de Galicia, aunque en Toledo)